loading...
دشت بیاض----- Dasht-e Bayaz
سیدعارف موسوی دشت بیاض بازدید : 389 پنجشنبه 25 فروردین 1390 نظرات (0)

بسم ا... الرحمن الرحیم

(هل المناصرالینصرنی) آیا کسی هست که که مرا یاری کند ؟         شهید علی کفاشی دشت بیاض   

 آری اگر در روز قیامت بگویند چرا در صحرای کربلا حسین را

یاری نکردید بگوییم آری ما در صحرای کربلا نبودیم ولی در  کربلای ایران خوزستان به یاری امامان و اسلام حسینی شتافتیم . با سلام و درود بر رزمندگان اسلام و سلام بر رهبر کبیر انقلاب و سلام بر تو ای پدران و مادران.که آنچنان فرزندانتان را تربیت می کنید که امروز جهان را به لرزه درآوردند. سلام بر شما پدر و مادرم که حسین وار و زینب گونه فرزندانتان را با آغوش باز به جبهه فرستادید پدر و مادر عزیز گر چه حقی که در گردن من دارید نتوانستم ادا کنم پدرم و مادرم اگردر زندگی بدی از من دیدید می بخشید.پدر و مادر گرامی اگر شهید شدم مبادا در مرگ من گریه کنید و مبادا جامه سیاه به تن کنید و مبادا خدای نکرده برای اینکه فرزندانتان  کشته شود شکی در دلتان بوجود بیاید. برای اینکه فرزندتان به راه اسلام رفته است ای مردم بیاض و قومان و خویشان مبادا در مرگ من گریه کنید در ضمن ای پدر و مادر به مردم دشت بیاض بگویید هر کس در دوران زنندگی از من بدی دیده  اند رضایت کامل را بگیرید پدرم روزی که خواستم بیایم پولی کم داشتم 100 تومان از حسن عیسایی گرفتم و 100 تومان عمو در مشهد که بود به من داد پولشان را به آنها پس می دهید و 30 تومان از آقای ولیان خضری موتور خراب شده بود بردم درست کردند.پدر و مادر جان اگر شهید شدم و جنازه ام به دست شما رسید مرا در صحرای کربلا کنار بی بی ام دفن کنید و وصیت نامه ام اگر توانست برادرم محمد و یا حسین می خوانند اگر نتوانست یکی از همکلاسی هایم می خوانند.به امید پیروزی رزمندگان اسلام بر کفر جهانی وبه امید آن روزی که پرچم اسلام به دست توانای رزمندگان اسلام در تمام جهان برافراشته شود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام همه چیز درباره دشت بیاض فقط نظر یادتون نره در پایین عضو خبر نامه دشت بیاض بشید تا براتون عکس های دشت بیاض ارسال بشه در قسمت بالا نام و در قسمت پایین آدرس ایمیلتون ممنون.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در رابطه با این وبلاگ چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 52
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 39
  • بازدید ماه : 26
  • بازدید سال : 923
  • بازدید کلی : 21,793