loading...
دشت بیاض----- Dasht-e Bayaz
سیدعارف موسوی دشت بیاض بازدید : 154 پنجشنبه 25 فروردین 1390 نظرات (0)

 یا مقلب القلوب والابصار

یا مدبر الیل و النهار

یا محول الحول والاحوال

حوّل حالنا الی احسن الحال

 

خداوندا ، نمیدانم چه تقدیری مرا فرموده ای اما

برای دوستان من عطا فرما :

هزار و سیصد امید

هزار و سیصد و نود بهروزی

هزار و سیصد و نود لبخند زیبا

سال نو بر شما و خانواده محترمتان مبارک باد.

 

                          

 

 

سیدعارف موسوی دشت بیاض بازدید : 176 پنجشنبه 25 فروردین 1390 نظرات (0)

روش کار با این برنامه به نظر ساده می آید ولی اگر می خواهید همه سی دی های خش دار را کپی کنید و برنامه قفل نکند یا با پیغام خطا رو به رو نشوید مراحل زیر را طی کنید.

ابتدا برنامه را باز می کنیم و از ساختار درختی که سمت چپ برنامه قرار دارد دنبال گزینه ISO که به رنگ قرمز می باشد می گردیم و روی آن کلیک راست می کنیم تا لیست فایلها ظاهر شود، برای کپی کردن فایل مورد نظر باید روی آن کلیک راست کنیم و گزینه extract که اولین گزینه می باشد را انتخاب کنیم و سپس محل ذخیره فایل را مشخص می کنیم.

نکته 1: Iso Buster برای کپی کردن برنامه ها مناسب نمی باشد و ممکن است برنامه مذبور در هنگام نصب یا اجرا شدن با اشکالاتی همراه شود.

نکته 2: فایلهای تصویری معمولا به صورت Mpeg2 رایت می شوند تا در VCD نیز قابل اجرا باشند و به همین دلیل شما باید بعد از یافتن گزینه ISO روی شاخه MPEGAV کلیک کنید تا بتوانید لیست فایلهای تصویری را ببینید. 

 

زمانی که می خواهید یک کاست از کامپیوتر ضبط کنید برایتان مهم است که آهنگهایی که توسط Winamp 2.X انتخاب کرده اید چند دقیقه است و نباید از 30 دقیقه بیشتر باشد.

برای این کار ابتدا قسمت Play List را در Winamp فعال کنید { برای فعال کردن آن باید روی کلید PL کلیک کنید} سپس روی قسمت Play List کلیک کنید و کلید های Alt + Ctrl + G را فشار دهید تا Time کل آهنگهای موجود در Play List نمایش داده شود.

 

ترفند مربوط به تغییر چهره و حتی ایجاد افکت در Photoshop 6.0 { ممکن است در ورژن های جدیدتر فتوشاپ هم عمل کند}

برای این کار کلیدهای Ctrl+Shift+X را فشار می دهیم ، سپس کادری باز می شود که می توانید از ابزارهای آن که در سمت چپ برنامه قرار دارد استفاده کنید.

از ابزارهای مذکور می توانید برای افکتهای کوچک و بزرگ کردن و تغییر چهره و تبدیل آنها به شخصیتهای خنده دار استفاده کنید.

 

سیدعارف موسوی دشت بیاض بازدید : 143 پنجشنبه 25 فروردین 1390 نظرات (0)

شاید تا کنون چندین دیسکت را با خیال اینکه بد سکتور گرفته یا خراب شده دور انداخته باشید ولی با این ترفند می توانید اکثر دیسکت های خود را ترمیم کنید.

ابتدا مراخل زیر را برای اجرای داس طی کنید : Start Menu > All Programs > Accessories > Command Prompt

سپس با دادن فرمان CD به ابتدای خط فرمان بیایید و فرمان Format A: را صادر کنید ، پیغامی ظاهر می شود که باید حرف Y را فشار داده و سپس اینتر را بزنید، بعد از چند دقیقه فلاپی فرمت می شود و بعد از اینکه فلاپی فرمت شد داس را ببندید و My Computer را باز کنید و روی درایو A راست کلیک کنید و گزینه Properties را انتخاب کنید، اگر جلوی عبارت Used Space عبارت 0 Byte نوشته شده بود یعنی فلاپی شما با موفقیت فرمت شده و قابل استفاده می باشد و اگر قسمت Used Space صفر نبود باید دوباره فلاپی را فرمت کنید تا کاملا بد سکتور از بین برود.

نکته: اگر با این روش بدسکتور از بین نرفت و فقط کم شد بهتر است یکی دو بار با ویندوز هم دیسکت را فرمت کنید.

سیدعارف موسوی دشت بیاض بازدید : 115 پنجشنبه 25 فروردین 1390 نظرات (0)

برای این کار باید از نرم افزار WinNC 2000 استفاده کنیم اساس کار این برنامه این است که ویندوز شما چه مدت است که بالا آمده ، نه کامپیوترتان چه مدت است که روشن بوده و اگر کامپیوتر را Restart کنید این رقم دوباره از صفر شروع می شود.

برای این منظور ابتدا برنامه WinNC را اجرا می کنیم و از نوار ابزار این برنامه گزینه System Information را انتخاب می کنیم و پس از آن سربرگ OS را انتخاب می کنیم ، در پایین این کادر جلوی گزینه Time Running مدت زمانی که ویندوز بالا آمده است را می توانید مشاهده کنید.

همچنین در سربرگ Memory نیز مقدار حافظه رم و حافظه مجازی اشغال شده نمایش داده می شود.

سیدعارف موسوی دشت بیاض بازدید : 112 پنجشنبه 25 فروردین 1390 نظرات (0)

Regedit را اجرا كنيد ( از طريق منوي Start و سپس انتخاب گزينه ي Run و تايپ Regedit در آن ) پس از باز شدن پنجره و ورود به محيط رجيستري ، كليد زير را در آن بيابيد :

HKEY_LOCAL_MACHINE [ SOFTWARE ] [ Microsoft ] [ MediaPlayer ] [ Player ] [ Extensions ]

حال بر روي Type كليك كنيد و در پنل سمت راست ، روي عدد 3 دو بار كليك كرده تا پنجره ي Edit String باز شود . سپس در انتهاي قسمت Value date ابتدا يك سميكولن ( Semicolon ) و سپس عبارت *.dat را اضافه كنيد . Regedit را ببنديد و نتايج حاصله را بر روي ويندوز مديا پلير مشاهده كنيد .

حالا كه بحث از مديا پلير شد بد نيست يه خورده بيشتر در مورد ورژن جديد اين نرم افزار بدونيد . تغييرات اساسي نسخه 10 نرم افزار پخش مايكروسافت كه همگان مدت ها در انتظارش بودند ، بيشتر در قالب قيافه و شكل جديدش ظاهر شده است . WMP يا همان ويندوز مديا پلير ديگر مانند يك برنامه رايگان نيست كه همراه ويندوز به طور يكجا عرضه شده باشد ، بلكه برنامه ايي است كه واقعا از استفاده از آن لذت خواهيد برد . با دسترسي خوبي كه فايل هاي مالتي مديا مي دهد و قابليت هاي جديدش ، اين نسخه با همتاي خود ، MusicMatch Jukebox 9 برابري مي كند .

مايكروسافت براي تازه كارها ، دگمه هاي جديد را از سمت چپ به بالاي نرم افزار منتقل كرده است . رابط تر و تميز و چشم نوازتر است و مايكروسافت به جاي دگمه هاي كپي از سي دي و كپي به سي دي يا دستگاه پخش از كلمات Sync , Burn , Rip استفاده كرده است .

پنجره سومي كه در آرشيو مدياي شما وجود دارد ، ليست آيتم هاي در حال پخش ، ليست فايل هاي در انتظار رايت شدن ، پا كپي به دستگاه پخش را نشان مي دهد . در نسخه هاي قبلي بايد بين پنجره ها به طور جداگانه حركت مي كرديد تا بتوانيد سي دي دلخواه تان را رايت كنيد يا فايل هاي خودتان را روي دستگاه كپي كنيد .

سیدعارف موسوی دشت بیاض بازدید : 125 پنجشنبه 25 فروردین 1390 نظرات (0)
Flexible Keyboard
Flexible KeyboardFlexible Keyboard یک صفحه کلید کامل (Full-Sized) با طول 50، عرض 15 و ضخامت 1 سانتی متر است. از یک پوشش سیلیکونی ساخته شده که کاملا انعطاف پذیر است و به راحتی لوله می شود و در کیف یا کوله پشتی شما جا می گیرد. شما میتوانید آن را از پورت USB به لپ تاپ یا هر وسیله الکترونیکی دیگری که صفحه کلید کامل ندارد وصل کنید و آن قدر با دوام است که در هر نوع آب وهوا از آن استفاده کنید. ضمنا طراحی زیبا و شیکی دارد
سیدعارف موسوی دشت بیاض بازدید : 124 پنجشنبه 25 فروردین 1390 نظرات (0)

بازیابی اطلاعات پاک شده از Flash Disk ها و حافظه های دیجیتال توسط نرم افزار کوچک و رایگان Smart Flash Recovery 3.4 ::

استفاده از حافظه های جانبی دیجیتالی یا همان Flash Disk ها در قیاس با چند سال گذشته چندین برابر شده و افراد بسیاری از نیازهای روزمره حمل و نقل اطلاعات مهم خود را از این طریق رفع می نمایند. تصور کنید که شما سهوا یا عمدا اطلاعات مهمی را از روی Flash Disk یا CoolDisk یا Memory Card خود حذف کرده اید، چه اتفاقی می افتد؟ آیا دیگر امیدی به بازگشت فایلهای مهم و حیاتی از دست رفته از حافظه دیسک Flash شما نیست ؟

Smart Flash Recovery نرم افزاری ابزاری کوچک و بسیار مفید و در عین حال کاملا رایگان یا از شرکت نرم افزاری Smart PC Solutions است که محصولات و ابزارهای کمکی ساده و متعددی را برای سیستم عامل ویندوز عرضه کرده است . Smart Flash Recovery به آسانی و تنها با چند کلیک Smart Flash Recoveryساده به کاربر آماتور خود اجازه جستجو و بازیابی اطلاعات حذف شده از انواع حافظه های دیجیتالی همچون Flash Drive ها،  USB Drive ها، دوربین های دیجیتالی ، Memory Stick ها، PC Card ها ، Multimedia cardها و Secure Digital Card ها را می دهد.

نرم افزار قابلیت باز یابی انواع فرمتهای رایج همچون فرمتهای متنی به خصوص فرمتهای Microsoft Office، انواع فرمتهای تصویری، انواع فرمتهای ویدیویی، فرمتهای صوتی و فرمتهای فایلهای فشرده را داراست .

آخرین ویرایش عرضه شده از Flash Recovery با ویندوز ویستا سازگاری کامل دارد !

 

دانلود کنید

تعداد صفحات : 5

درباره ما
Profile Pic
سلام همه چیز درباره دشت بیاض فقط نظر یادتون نره در پایین عضو خبر نامه دشت بیاض بشید تا براتون عکس های دشت بیاض ارسال بشه در قسمت بالا نام و در قسمت پایین آدرس ایمیلتون ممنون.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در رابطه با این وبلاگ چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 52
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 36
  • بازدید ماه : 23
  • بازدید سال : 920
  • بازدید کلی : 21,790